ZASADY WSPÓŁPRACY

ZASADY WSPÓŁPRACY 2018-05-28T14:06:45+00:00

Szanowni Klienci, w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług oraz uniknięcia niepotrzebnych błędów podczas procesu zamawiania towarów i usług, poniżej przedstawiamy zasady współpracy z Wielkopolską Agencją reklamową:

1. Zamówienia przyjmujemy tylko drogą e-mailową lub osobiście w naszej siedzibie. Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną lub SMS-ową. Wyceny realizowane są bezpłatnie, wykonana wycena w żaden sposób nie obliguje Klienta do realizacji zlecenia u nas. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania kalkulacji na dane zlecenie. Zastrzegamy sobie również prawo do odmowy przyjęcia danego zlecenia do realizacji.
2. Do każdego zamówienia indywidualnie ustalamy możliwości techniczne oraz termin wykonania danej usługi.
3. Czas realizacji zamówienia zależy bezpośrednio od kolejki zamówień.
4. Zamówienia do 300 zł. netto realizowane będą fakturami gotówkowymi, zamówienia na wyższe kwoty mogą być realizowane również w formie faktury przelewowej. Zamówienia powyżej 2000 zł. netto realizowane będą przy przedpłacie na konto w wysokości 40% całości. Każda wycena utrzymuje ważność przez najbliższe 7 dni roboczych.
5. Uwagi techniczne odnośnie oklejania aut:
– od momentu zaakceptowanie projektu potrzebujemy około 4-5 dni na przygotowanie materiałów,
– na oklejenie pojazdu potrzebujemy między 1-4 dni roboczych w zależności od skali prac,
– prosimy o dostarczenie samochodów umytych z największego „drogowego” brudu, niewoskowanych,
– po oklejeniu folią, auto powinno stać (w suchym miejscu) co najmniej 24 godziny (latem) i 72 godziny (zimą) w celu umożliwienia związania kleju,
– nie oklejamy w temperaturze powietrza mniejszej niż 14 st.C
– zalecamy mycie na myjniach ręcznych, a także nie wykorzystywanie tylnej wycieraczki w przypadku wyklejenia tylnej szyby. Nie polecamy użycia myjek wysokociśnieniowych oraz agresywnej chemii samochodowej,
– nie oklejamy plastikowych (nielakierowanych) zderzaków i listew, a także uszczelek (folia odpada z czasem z opisanych elementów),
– jeśli auto było niedawno lakierowane – trzeba odczekać minimum 2 tygodnie przed przystąpieniem do oklejenia,
– w zależności od stanu technicznego i wieku pojazdu podejmujemy indywidualne decyzje o zdemontowaniu emblematów, listew, spryskiwaczy itp.,
6. Uwagi techniczne odnośnie znakowania odzieży.
– Wszystkie zamówienia obowiązuje kolejka – kolejność realizacji zależy od daty zamówienia. Nie
przyśpieszamy zamówień za dopłatą. Na przygotowalnię nadruku bądź haftu zastrzegamy sobie czas 3 dni roboczych,
– Wycenę dla klientów końcowych jak i pośredników realizujemy indywidualnie dla każdego projektu,
– Decyzję odnośnie metody znakowania podejmujemy z Klientem, indywidualnie dla każdego zamówienia,
– Zastrzegamy sobie możliwość wykonania próby znakowania na 1 szt. odzieży danego rodzaju, w celu upewnienia się, czy dana odzież nie odbarwia się, czy zapewnia odpowiednią przyczepność dla nadruków, nie robi się błyszcząca pod wpływem temperatury (wprasowanki). Nie zwracamy środków pieniężnych, w przypadku gdy próba nie powiedzie się.
– odzież znakowaną techniką flock, flex oraz subliflock zalecamy prać na lewej stronie, w temperaturze max 30 st. C.,
– odzież znakowaną metodą DTG zalecamy prać na lewej stronie, w temperaturze max 30 st. C. oraz przy użyciu płynu do tkanin (nie proszku do prania),
– kolorystyka nadruków może nieznacznie odbiegać od kolorów zadanych w logotypie ze względu na dostępność materiałów w danym odcieniu. W przypadku, gdy nie jesteśmy zapewnić danego odcienia – proponujemy zamiennik,
– w przypadku zlecenia wykonania nadruku bezpośrednio w naszej siedzibie, prosimy o dostarczenie wydruku poglądowego logotypu razem z odzieżą, lub dostarczenie logotypu w formie elektronicznej,
– w przypadku ponowienia zleceń, aby uniknąć nieporozumień, prosimy także o dostarczenie specyfikacji nadruku.
7. Zastrzegamy sobie prawo do opóźnień w realizacji zleceń z przyczyn niezależnych – awaria sprzętu, choroba itp.
8. Zamówienie realizowane będzie po akceptacji wzorów graficznych. Akceptację wzorów uznajemy jako ostateczną, po złożeniu akceptacji nie wprowadzamy zmian do projektu. Wszelkie zmiany dokonane po akceptacji będą wprowadzane za dodatkową opłatą.
9. W momencie przekazania nam logotypu do realizacji, uznajemy że Klient posiada do niego pełne prawa autorskie i majątkowe. Nie udostępniamy przesłanych nam logotypów firmom/osobom trzecim bez wyraźnej zgody osoby przekazującej.
10. Klient zobowiązany jest do odbioru towaru w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia o wykonaniu zlecenia. W przypadku przekroczenia terminu 14 dni naliczane będą odsetki karne.
11. Klient zobowiązany jest do terminowej spłaty należności, w przypadku przekroczenia terminu dokonania przelewu naliczane będą odsetki ustawowe.